دعا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 2255
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اموزش درست برای رسیدن به علائق




خدایا :   آرامش ده تا بپذیرم قدرت تغییر در برخی مسائل جهان را ندارم.

            شجاعت ده تا در مسائلی که می توانم ، تغییرایجاد کنم.

            خرد ده تا تفاوتها را احساس کنم.

----------------------------------------------------------------

تنها نگاه خدا زلال وپر عشق است .به باور بودنش آرزوهایت را از او خواهانم وبه نگاه او می سپارمت.

-----------------------------------------------------------------

خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه ی نیایش خود عزیزت را از یاد نبرند.

----------------------------------------------------------------

مهم نیست قفلها دست کیست ،مهم این است که کلیدها دست خداست. دعا می کنم شاه کلید تمام قفلها را از خدا عیدی بگیرید.

----------------------------------------------------------------

خواهم ز خدا که بی ولایم نکند                        غرق گنه ام ولی رهایم نکند

یک خواسته دارم ز خدای تو علی                     درهر دو جهان از تو جدایم نکند

------------------------------------------------------------------

خدایا مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم، آرامشم رابهم نریزد.

-----------------------------------------------------------------

خدای من هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر ، عمریست گرفته ای ، مبادا رها کنی.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:دعا,خدا, :: 23:36 ::  نويسنده : هوشیار